Hemma i byhålan

Japp.. sitter hemma i byhålan och väntar på att sega ut med de två drägglande sakerna. Fast vänta! Jag hörde en dörr stängas precis nu.... Mohähä!!! Karln är bra till något i alla fall:) Nu gick han ut med de två drägglande sakerna så då kan jag ju fortsätta skriva här.:)

Jag sitter alltså inte i stans minsta lägenhet, pimplar vinglas efter vinglas och svullar chips och godis tills jag mår illa, klagar över att jag mår illa, väntar fem minuter och märker att jag faktiskt kan trycka i mig fem nävar godis till, klagar över att jag mår illa, väntar tre minuter och märker.... ja ni förstår nog.. :)

Onej, det hemska här i världen som vi får lön ifrån, även kallat: jobb, slog slint på våra planer. Men det blir fler helger. Den som väntar på något gott väntar alltid förlänge..;)

Jag tror vi överlåter till herr vov att berätta hur kvällen varit istället:


Ja.. det är tur att man har en hjälpreda....

Kommentarer
Postat av: Mallan

Jag gillar smeknamnet herr vov.

2010-02-07 @ 10:30:11
URL: http://blogg.passagen.se/mr.clejson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0