Ambitiös

Ah. en någorlunda sovmorgon idag:) Har varit och städat två dagar nu för den ekonomiska föreningen, om någon timme ska jag ut och sanda lite med maskinen också. Hade tänkt göra det i morse, men då snöade det lite lätt och lika bra att vänta annars snöar ju sanden över!

Just nu håller jag på att göra min sena frukost. Jag håller på gör scones, nu förväntar jag mig att alla blir imponerade över att jag är så ambitiös och INTE påpekar att scones är lätta att göra.:)

Om hundar gör så man kommer upp i tid på mornarna, så gör katter tvärtom. När man lagomt börjar vakna till så kommer hon trampandes och lägger sig på en, kurrar och småsover och är allmänt söt. Ja, då har jag en väldig lust att kliva upp till två dregglande flåsisar...

Idag kanske jag bestämmer mig för att ge mig ut i skidspåren. :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Om man har turen att få en katt i knät så får man vackert vänta tills katten är nöjd och kliver upp, så är det bara :)

2010-01-22 @ 16:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0