Fattar han?

Saga är väldigt "Mattig" just nu. Kan det vara för att hon blev lurad på sitt morgonmys? Matte vaknar till och en kurrande Saga förbereder sig att kura ihop i mattes famn, men då ringer mobilen i ett annat rum och matte kliver upp! Just nu går hon fortfarande runt och jamar åt sin svikande matte sisådär nån timme efter...


En lite för nöjd herr vov

Liston är tydligen lite feminin. För tydligen är det urinvägsinfektion igen, en återkommandxe sådan. Hade det varit prostatan skulle han bli sämre och inte vara så jävla levnadsglad:). Han är väl en såndär med känslig blåsa som kommer att få lite återkommande infektioner. Så nu måste vi börja motarbeta detta.

Alla tips är glatt välkomna!

Hade lite medicin kvar sedan förra gången som jag skulle börja ge honom och sedan får jag hämta ut fler, och tror ni inte att hunden snällt låter mig stoppa i tabletten och ser lika oförskämt glad ut för det med viftande svans. Annars brukar ju inte djur vara så förtjusta i att man tvingar i dem saker, men Liston svalde och betedde sig som om det var ren självklarhet. Undrar om tokhunden fattar?

Kommentarer
Postat av: Helena

HERRE min skapare, fyra nya inlägg att läsa! Jag gillart! Ang. urinvägsinfektion, så har du din expert här. Har nog haft det ett tiotal gånger i mitt liv, och då kryddar jag inte. Har man väl fått det en gång så drar man på sig det jättelätt igen... Och du kan hälsa din stackars vovve att han måste vara jättenoga att kissa efter sex! Superduperviktigt! Där har du boven, tro mig.

2010-01-25 @ 17:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0