Lathet eller aktivitet?

Nu undrar jag hur detta kan komma sig: Jag är mer ledig nu än före, men tycker jag har mindre tid över.
Har jag blivit extremt lat eller har jag skaffat mig en massa konstiga aktiviteter?
Hmm... är nog en blandning av båda skulle jag tro. Jag har numera bestämda klockslag då jag SKA kolla på tv, på mina favoritprogram(och jag kollade knappt på tv före) så det är ju enbart lathetsfasoner. Sedan sitter jag såklart mer framför datorn(vilket inte syns på den här bloggen) och då har jag ju en massa spel på facebook jag måste underhålla. Vilket också är lathetfasoner.

Men jag kommer ju upp på morgonen i alla fall på grund av hundarna!:) Så ibland är hundarna bra att ha.:)

Den aktiva sidan har jag väl hos den ekonomiska föreningen, där jag tagit över stor del av bokföringen, ska ta hand om hushållsnära tjänster, snöröjning+service, och sedan håller jag på och försöker bygga upp mitt eget företag. Där loggan nu är färdig och jag håller på smetar på hemsidan. Sedan får man inte glömma bort att jag släpat ner granen helt själv och städat undan julen, dammsugit, torkat golv och diskat en såndär stor hög så jag använde små aschetter(vet att det är felstavat men det är min lathet) att äta sin mat på.

Men det är så min vardag ser ut för tillfället:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0