Odör

Tycker synd om Zelda. Kommer hem sent efter att ha varit hos grannen och kollat på film och hon skäms som fan. Går och kollar då om det hänt någon olycka och det har det sannerligen. Men ingen av djuren är skyldiga, utan en viss person som gjorde sitt bästa att sabba en hel nyårsfest. Personen ifråga har utan ett ord låtit sitt såkallade vatten ligga och tränga in mysigt och härligt i en av barnens sängar. Ni vet, tar man det så fort som möjligt hinner det inte alltid tränga igenom alla skydd, men låter man.. låt oss säga en hel dag låta och tränga in... ja ni förstår nog själva. Tillbaka till Zelda, så har hon såklart upptäckt denna sak och tar på sej det, hon fick en kram.

Något jag har lärt om mej själv är att jag väljer mitt umgänge och märker idag att det är verkligen det jag gör. För denna person är helt körd för mej nu, har inte känt denne mer än ett år och när det blir tjafs som detta, utan en ursäkt, ja utan någonting vettigt alls, så ser jag ingen anledning att överhuvudtaget behöva låtsas vara trevlig.

Slutet gott allting gott, ett steg närmare mej själv och de jag uppskattar i min omgivning.

Kommentarer
Postat av: Helena

Men, stackars stackars Zelda. Det är egentligen helt otroligt att en man i den åldern kan bete sig sådär. Herregud. Men återigen, tack för en superkväll och tack för en rensopad bil :)

2010-01-06 @ 07:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0