Mer skog...


Jag på en gigantisk stubbe nere i Helsingborg...
Väldigt passande till skogstemat, som denna blogg förvånandsvärt hamnat i... Och aldrig varit i annars menar jag.. hrmm...

Har redan ringt om boende. Herr vov och Fläskan kommer bli två kära "varannanvecka-barn" efter lite funderingar. Alltså nån vecka hos mej och nån vecka hemma hos Kaka. Allt för att alla ska bli så nöjda och glada som möjligt. Därför blir det ett boende(studentrum) där hundgård ingår. Och eftersom jag är snabb i starten så fick jag ju välja och vraka bland rummen, så 25kvm kommer vi bo i. Mycket bättre än 13 kvm måste jag säga. Prisskillnaden var bara på 200:- så här vann den bekväma sortens människa.

Så det intressanta just nu... slår jag Helena i storlek på boende, till och med när jag bor i STUDENTRUM?!

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till antagningen! Skinnskatteberg, då har vi stora möjligheter att kunna ses för det ligger inte långt från Lindesberg ju (där jag hänger ibland hos Emils föräldrar). dock blir det ju på hleger, men nån helg kanske du kommer vara kvar i lilla studentlyan över nån helg. :)



Ps. Söt du är på stora stubben. :)

2010-07-14 @ 12:54:03
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0