Fläsk

Klockan är snart tolv. Jag sitter vid datorn och har fått mycket intressant, rolig och tänkvärd läsning:) Sova kan man göra när man dör!

Hade en söt liten kissemiss här brevid mig för en stund sedan, låg bervid datorn och sussade lite sött. Men hon gav upp tillsut och gick och slaggade hos husse i sängen istället.

Handen på hjärtat... jag börjar bli fet. Eller fet och fet, fläsk är ett bättre ord. Jag har utökat mitt fläskföråd till magra och svåra tider. Jag bannar min Kaka! Skulle inte han komma med goda godispåsar och "Hipps" (Chips med dipp, som kaka och jag så kreativt kommit på) så skulle det inte vara så! Självdiciplin finns inte. Förstå det!

Kommentarer
Postat av: Helena

"Handen på hjärtat...jag börjar bli fet." Hahaha! Det är inte alla som bjuder på ett asgarv klockan sju på morgonen, tackar så mycket :)

2010-03-30 @ 07:21:25
Postat av: Emma

Du? Fet? Det tror jag på när jag ser det. :)

2010-03-30 @ 13:24:56
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0