Imponerande.. hänga på magen

Stackars lilla Saga. Nyopererad men verkar ändå må rätt ok.
Men eftersom vi fick främmande idag då Helena kom på kaffe så var hon ju tvungen att göra sitt bästa för att imponera. Så hon jagade flugor, gick över köksbordet/stolarna ett par hundra gånger för att visa upp sig. Tillslut drog hon upp sitt ess från rockärmen och började hänga med magen över stolsryggen och bita i svansen som var på andra sidan stolsryggen... ALLT för att imponera på åskådarna.

Men det var mer än den lilla kroppen mäktade med, så hon spydde... Men hon förvarnade oss med ett högt jam innan hon började dansa tango med ben och mage och släppte ut innehållet. Tja.. hon lyckades sno vår uppmärksamhet i alla fall, imponerande eller inte.


Zelda och Saga när Saga är som "vanligt."

Idag kom kaka hem med hyrfilm. Twilight-seriens andra film New Moon. Den var inge vidare. Hade nog varit bättre om man inte suttit och irriterat sig på tjejen det handlade om hela tiden. Var ju i princip så att man hoppades att den rödhåriga vampyren som ville döda henne skulle lyckas, så att det blev tyst på gnället... och det kanske inte direkt är tanken man ska tycka?

Nej.. då är mina drömmar MYCKET roligare och intressantare.
Häromsisten till exempel. Då jag drömde en mindre trevlig dröm. Var på nån gård som råkade bli värsta rysarfilmen men en massa blodsplatter och mördare. Jag lyckades i alla fall fly med min fina vita opel när alla andra blivit mördade och körde över branta berg och vassa och höga stenar som du i vanliga fall inte skulle ta dig förbi ens med en skogsmaskin. Lätt som en plätt var det faktiskt. Var bara att väja lite och gasa!

I alla fall.. så lyckades jag komma "hem". Det visade sig att min så kallade familj(vilka var dessa personer egentligen?) var snorrika och bodde i ett jäkligt stort hus. Så det var många dörrar och fönster som skulle låsas för att inte mördarna skulle lyckas ta sig in. Fast det visade sig att mördarna lyckats döda en person innan jag ens var klar med låsningen, så lyckat var det... Men för att göra en lång knepig historia kortare så slutade det i alla fall att jag tog mig ett par heliumballonger och flög iväg från hela skiten. MYCKET roligare:).

Kommentarer
Postat av: sofia

du får säga åt Saga att ta det lite lugnt nu när hon opererats. eftersom man helst inte ska springa och hoppa så mycket efter operation.men det är inte så lätt för småtjejer att vara lugn.

2010-04-02 @ 15:22:19
URL: http://litensol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0