Istället för blommor...

Jag har aldrig fått blommor av min Kaka, utom den gången vi var på marknaden och det gick runt en försäljare som sålde stora rosor från en korg och jag krävde en blomma. Då fick jag en:)

Däremot så älskar min kaka att köpa teknikprylar, saken är den att han sällan köper till sig själv. Utan undertecknad blir "offret" för hans köplusta. Och på så sätt lyckas han skämma bort mig ändå:) Han har hunnit köpa mig en ny mobil, extern hårddisk, datamus...

Idag kom jag hem från ett möte och då reagerar jag på att skärmen på datorn är halvt nerfälld. Jag reagerade inte att det var en stor vit sak under den, utan: vem fan har rört min dataskärm! Sedan såg jag att jag fått en ny "blomma":) En kylplatta till min hårt arbetande dator:)


Kommentarer
Postat av: Helena

En sån blomma vill jag också ha! Funkar den bra? Brukar du få blommor som egentligen inte riktigt är till dig också? Typ "det här krigsspelet köpte jag till dig, det tycker du nog är roligt fast du aldrig har spelat tv-spel en enda gång och inte är ett dugg intresserad av krigsspel"...? Medan han själv har suktat efter just det spelet i flera månader... :)

2010-03-19 @ 12:34:53
Postat av: Emma

Så romantiskt! :) Blommor bara vissnar! This is way much better!



KompisKram!

2010-03-19 @ 16:33:23
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0