Fem orsaker

För tillfället läser jag böckerna som tv-serien Trueblood baseras på. Kan säga att serien inte följer böckerna särskilt väl, men det gör inget då blir det spännande både att läsa boken och se serien. :)

Jag har i alla fall kommit fram till 5 orsaker till att jag inte vill vara ihop med en vampyr:

1. De är kalla
- Vad fan ska man med en karl till om man inte får använda dem som element?

2.
De är äldre än din mormor
- Hur kul blir det sedan att veta att du härstammar från karln lååångt tillbaka i tiden och på så vis visar sig vara släkt?

3. De åldras inte
- Hej min snygge döing, se hur mina bröst blir fina hängpattar, medan du ser likadan ut. Jag får absolut ingen nojja.

4. De kan inte vara ute i solen
- Sommarsemestrar ett minne blott

5. Dom bits
- Det gör ont att bli biten till och med av en mygga!

Kommentarer
Postat av: test testsson

hört att det inte gick att kommentera här, så jag testar

2010-05-19 @ 14:18:51
Postat av: Helena

Men dom verkar vara bra i sängen ^^

2010-05-19 @ 23:42:43
Postat av: sofia

nej, blir ingen rock på lördag. jag jobbar både dag och kväll då. kram

2010-05-23 @ 13:44:55
URL: http://litensol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0