Råkade?

Sitter och funderar på att plugga lite till innan läggdags... NÄMEN! R.Å.K.A.R jag slänga ihop en ny header bara på kul? Råkade jag igår storstäda studentrummet och till och med dammtorka? Råkade jag i höstas göra rent de två fläktarna ovanför spisen här på läkarvillan en gång när jag skulle plugga? ....Och glöm för sjutton inte gången då jag frivilligt städade en av toaletterna för att den var just skitig!
Varför är det så? Varför blir allt annat helt plötsligt så mycket roligare bara för att man tänker ordet plugga? För när sanningen ska fram så är det inte världens hemskaste grej att göra...

Kommentarer
Postat av: Emma - fotograf och illustratör

Haha, känner igen mig, tror jag sällan får lägenheten så prydlig och fin som då jag egentligen borde ta tag i plugg. :P Men det svåra är just att börja, när man väl är igång med plugget så går det oftast undan och det hela resulterar i att man känner sig dum efteråt... "Varför gjorde jag inte det här tidigare, det var väl inte så svårt!?", hihi.



Snygg och vintrig header!

2011-01-26 @ 11:09:09
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/
Postat av: sofia

Vilken fin header! :) Du måste ha det väldigt fint runtomkring dig, för ni verkar ju ha rätt mycket plugg...

2011-01-26 @ 16:44:10
URL: http://litensol.blogg.se/
Postat av: Anonym

SNYGGT! Superfin blev den! Men hur tusan lyckades du frilägga den där pälsmössan? Är du PROFFS eller? :) Jag känner igen det där med plugget, men Sandra...toalettstädning vs plugg? Nja...då pluggar jag hellre!

2011-01-26 @ 19:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0